کلبه عشق

آرزویم همه این است

کلبه عشق

آرزویم همه این است

:: انتظار

غم قصه ی من تو این شعر لطفا بخون 

وقتی میــای صدای پاتمیاد ازهمه جادها میــــاد 

انگـــــارنه از شهـــر دور که از همـــه دنیـــا میـاد

تــا وقتی که در وامیشه لحظـــه دیدن میرســــه

هرچی که جاده هست به سینه من میرســـــه

ای کــه تو همه کســــم بی تو میگیره نفســــم

اگه تورو داشته باشم به هر چی میخوام میرسم

وقتــی که تو نیستی قلبمو باسه کی تکرار بکنـم

گلهـــای خواب الودرو باســـه کــــی بیدار بکنــــم

دســـته کبوترای عشق باه کـــی دونه به پاشــــه

مگـــــه طـــن من میتون بدونه تـــــــو زنده باشــــه

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.madlen.blogsky.com

سلام . وبلاگ عشقی قشنگی دارین. این پستتون خیلی قشنگهو.من عاشق ترانه ها قدیمی عاشقونه هستم. این نظر برای این پستتون بود. و باسه ی پست این پایینتون میگم اگه آدمی که عاشق نباشه و تنهایی نکشیده باشه دیدی به من بگو !!!
موفق باشی. نمیدونم لینک میکنین منو یا نه ولی چون با روحیات خودم وبلاگتون میخور من لینکتون میکنم. خدا نگهدار

هیچکس جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ http://vfnm.blogfa.com

.•*¨)
*0..0*0.. راستی ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0..0*ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0 من آپم ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0.. ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0*0. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0*0.. ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0..0* ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0*0.. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0..0* ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0.. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
*0. ILOveyou¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
ILOveyou ¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)
ILOve¸. *. •*¨) ¸ .•*¨)*
you. •*¨) ¸ .•*¨)
¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
(* . * .. ** .. * . *
`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * . * ...*
]
وب سایت ایمیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد