کلبه عشق

آرزویم همه این است

کلبه عشق

آرزویم همه این است

به گل گفتم:عشق چیست از من خوشبوتره

به پروانه گفتم :عشق چیست؟گفت از من زیباتره

به شمع گفتم:عشق چیست؟گفت از من سوزانتره

به عشق گفتم :آخر تو چه  هستی ؟

 گفت:من نگاهی بیش نیستم

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.loveblog.loveblog.ir

با سلام و عرض خسته نباشید .
دوست گلم وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
منم یه وبلاگ دارم ، بیکار که میشم بهش مطلب میزنم . امروز داشتم همین طوری توی وبلاگ های ایرونی میگشتم تا این که به وب تو رسیدم وبت همه چی داره و میشه گفت که یه وبلاگ کامل هستش !!!
فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد و خیلی تونستم ازش استفاده کنم ،میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
با این بازدیدی که تو داری میتونی ماهانه تا سقف 40 هزار تومان و حتی بیشتر هم بگیری .
به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم (چون الاناست که کارت اینترنتم تموم بشه و توضیح زیادی داره گفتم حالا وقت است بهت میگم).
یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .
من چون بازدید خوبی دارم ماهیانه تا حدود 125 هزار تومان در می آورم و هیچ کاری هم نمیکنم حتی بعضی وقت ها تا 1 ماه هم اصلا به اینترنت نرفتم ولی باز هم به حسابم حقوقم رو ریختن .
باز هم از وبلاگ بسیار خوبی که داری متشکرم دوست خوبم .
منتظرم اگه خواستی بیا هم یه سری بهم یزن و هم بهم بگو تا بیام بهت به طور کامل یاد بدم .

سلام مسعود جان آره من اطلاعی نداشتم ممنون میشم اگر واسم توضیح بدی
منتظرجوابت هستم به سایتت هم حتما سر میزنم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد