کلبه عشق

آرزویم همه این است

کلبه عشق

آرزویم همه این است

عشق

   عشق***عشق
      در کارعشق ما همیشه اما بود
        این جان و بی ریشه از ساقه پیدا بود 
      آن شب که گفتی باورم کن با تو می مانم
                دلواپسی های من از صبح فردا بود 
               آن شب گفتی که با تو هستم تا که دنیا هست
                            باور نکردم گر چه این جمله زیبا بود
                          در عمق دریا هرگز یک قطره پیدا نیست
                                            پایان عشق ما پایان دنیا نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.asemane261.parsiblog.com

با سلام و وقت بخیر .
ممنون که به وبلاگ من تشریف آوردیدن .
یه تشکر ویژه دارم بابت اینکه قبل از اینکه مطالب وبلاگ بنده رو کپی کنید اجازه گرفتید {خنده} شوخی کردم ، قابلی نداره .
پیشنهاد میکنم تشریف بیارید و در پارسی بلاگ عضو بشید . اونجا خیلی شلوغتره . من هم در خدمتتون هستم .
به امید دیدار .
گر برجای من غیری گزیند دوست ، حاکم اوست.
امیدوارم همیشه ، کامیاب ، کامکار و کامروا باشید .
بای

سلام مهدی جون ببخشید عزیزم

ترسیدم اگه همون لحظه بر ندارم سایتت رو گم کنم

میدون که آمار سایتها رفته بالا

خلاصه به بزرگی خودت منو ببخش

مهدی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.asemane261.parsiblog.com

راستی ببخشید فراموش کردم .
ولنتین هم بر شما مبارک باد.

باز هم سلام والنتاین بر تو عزیزم هم مبارک

- جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ

ببخشید ... مثل این که ما مشکلی داریم که به هم شبیهه.... خوشحال میشم بدونم و بدونین! (کسایی که منو میشناسن لو ندن لطفا!)

چه مشکلی از مشکلت حرف نزدی
خوشحال میشم بدونم مشکل من وتو که یکی چیه
قربانت شراره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد