کلبه عشق

آرزویم همه این است

کلبه عشق

آرزویم همه این است

تنهایی

از نگاه همیشه منتظرم
از چشمان بارانیم

ازبوسه های نشکفته ام
بنو یسم برایت از ترسم
ترس از بی تو ماندن وبی تو رفتن

بی تو گفتن وبی تو خواندن
بنویسم برایت از نغمه های شبانه غم
در گنج عزلت تنهایی ام

بنویسم برایت از معنای زندگی
از اینکه من زندگی را در کنار تو بودن معنا می کنم
زندگی را برای تو سرودن معنا می کنم

من زندگی را در خروش چشمان نیلگونت معنا می کنم
من زندگی را در آغوش تو بودن معنا می کنم
معنای زندگی معنای بوسه های آتشین عشق است

زندگی یعنی عشق

نظرات 1 + ارسال نظر
hamid یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ http://justpersian.net/linkbox/20889

دوست عزیز شما میتوانید با ثبت لینک در لینک باکس ما وبلاگ خود را در چندین وبلاگ پر بازدید دیگر معرفی کنید و بازدید کنندگان زیادی را به سمت وبلاگ خود هدایت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد