کلبه عشق

آرزویم همه این است

کلبه عشق

آرزویم همه این است

پدر

سلام دوستای خوبم چهل روز گذشت  

 

اما من هنوز باور نکردم که پدرم واسه همیشه دیگه میان ما نیست  

 

خیلی سخته خیلی 

 

عشق

   عشق***عشق
      در کارعشق ما همیشه اما بود
        این جان و بی ریشه از ساقه پیدا بود 
      آن شب که گفتی باورم کن با تو می مانم
                دلواپسی های من از صبح فردا بود 
               آن شب گفتی که با تو هستم تا که دنیا هست
                            باور نکردم گر چه این جمله زیبا بود
                          در عمق دریا هرگز یک قطره پیدا نیست
                                            پایان عشق ما پایان دنیا نیست

بهانه بودنم

ای تنها بهانه ی من برای زندگی! 

ای بودنت رمز تمام اشک های هستی ام! 

ای تنها دلیل جاری شدن اشک های زلال من 

در غروب قرمز و نارنجی خورشید! 

ای که چشمانت غرق رویاهای رنگی ست! 

ای تنها سفر کرده ی من در دیار غریب ادم ها! 

ای دلیل همه دستنوشته های پریشان من! 

ای همه بود و نبود زندگی من! 

برگرد!بی تو بی بهانه ترین ادم روی زمین هستم. 

برگرد!!!.

بازنده

مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم 

 

مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم 

 

به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم...

ولنتاین بر عشقم مبارک

ولنتاین ...

ولنتاین همتون مبارک

ولنتاین مبارک

روز عشق*ولنتاین*

    

***ما گنهکاریم آری جرم ما هم عاشقی است 

آری اما آنکه هست و عاشق نیست کیست؟ 

 

زندگی بی عشق اگر باشد همان جان کندن است  

دم به دم جان کندن ای دل کار دشواریست،نیست؟ 

 

زندگی بی عشق اگر باشد لبی بی خنده است 

بر لب بی خنده باید جای خندیدن گریست 

 

زندگی بی عشق اگر باشد هبوطی دائم است

آنکه عاشق نیست هم اینجا هم انجا دوزخی است 

 

عشق عین آب ماهی یا هوای آدم است 

می توان ای دوست بی آب و هوا یک عمر زیست؟ 

 

تا ابد در پاسخ این چیستان بی جواب 

بر در و دیوار می پیچد طنین چیست؟چیست؟

 

 

ولنتاین منی تو

منم به عشقم وتمام زندگیم ولنتاین رو تبریک میگم 

ولنتاین

روز والنتین (روز عشاق و یا روز عشق ورزی) عیدی در روز ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن‌ماه) و در برخی فرهنگ‌ها روز ابراز عشق است.

این ابراز عشق معمولاً با فرستادن کارت والنتین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ انجام می‌شود.


سابقهٔ تاریخی روز والنتین به جشنی که به افتخار قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد، باز می‌گردد.


هنگامی که والنتین در زندان به سر می‌برد، یکی از زندانبانان دختری نابینا داشت که به زندان می‌آمد به تفصیل با ولنتین سخن می‌گفت و درست پیش از آن که والنتین به اعدام محکوم گردد، برای آن دختر نابینا کارتی فرستاد که بر روی آن نگاشته بود: ««از طرف والنتین ِ تو» (From Your Valentine)» امضاء کرده‌است، اصطلاحی که تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته و به وفور بر روی کارتهای والنتین مشاهده می‌شود به دیگر سخن، بنیاد تاریخی کارت والنتین همین امر است.


بنابراین او را به عنوان فدایی و شهید راه عشق می‌دانند و از آن زمان والنتین تبدیل به نمادی برای عشق شده‌است و بدین روست که در کشورهای جهان، به ویژه کشورهای اروپایی و امریکای شمالی، مراسم روز والنتین همه ساله در ۱۴ فوریه برگزار می‌گردد.در کشورهای اروپایی و امریکائی دادن شکلات به عنوان هدیه روز والنتین از شهرت خاصی برخوردار است.


تزئین شکلات و پختن انواع  آن نیز از اداب این روز به شمار می‌رود. از نظر علمی هم ثابت شده‌است که خوردن شکلات دارک یا همان سیاه میزان عشق را در انسان بالا می‌برد البته نه مصرف بی‌رویه آن.(دیگه اون موقع خیلی عاشق میشی!)


سپندارمذگان جشن گرامی‌داشت زمین و زن و روز مهرورزی به مظاهر مهر و فروتنی است. در این روز مردان به زنان خود، با محبت هدیه می‌دادند و زنان و دختران را از کارهای روزمره معاف کرده بر تخت شاهی می‌نشاندند و از آنها اطاعت می‌کردن

اخیرا گروهی از دوستداران فرهنگ ایرانی پیشنهاد کرده‌اند که به منظور حفظ فرهنگ ایرانی سپندارمزگان(یه دفعه با ذ یه دفعه با ز!! ) بجای والنتین به عنوان روز عشق گرامی داشته شودانگاری که اوخر اسفند ماه هستش!!؟!!تبریک میگم به همه

تو

برای من زیباتر از ریزش نم نم بارون،


قشنگتر از دشت و بیابون،


رنگ چشمون تو بوده.


برای من زیباتر از طلوع خورشید بین کوهها...


آب جاری توی رودها...


شوق اشکای تو بوده.


حقیقته حقیقته ای همیشه تکیه گاهم...


ای تو شعر هر ترانم...


بی تو همدمی ندارم.


عاشق تویی،شیدا تویی


یوسف پاکیزه من،


ای تو معنای صداقت...


تو حقیقتی،حقیقت.


تو عزیزی،نازنینی،


تو،تو این عشق ، عاشق ترینی


من به لطفت جون گرفتم...


مهربونم،به تو خو گرفتم.


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


 


پائیز

پائیز آمد .. بدون آنکه حتی لحظه ای درنگ نماید ...


 


 کمی دقت کنیم صدایش را از میان قدمهای کودکان در کوچه و خیابان


 


میشنویم...


 کمی دقت کنیم بویش را از قطرات نمناک باران ،استشمام خواهیم کرد...


 


کمی حساس باشیم یقینا رد پایش را بر روی قلبمان  نیز خواهیم دید..


 


 آری پائیز فصل هزار رنگ از راه رسید...


 


 


بازهم یک شب مهتابی ، اما نه یک شب رویایی


 باز هم آسمان بارانی ، اما باران دلتنگی نه عاشقی


 باز هم امروز باز هم فردا ، اما اینبار بی هدف تر از گذشته...


 انتظار تنها ذکر دقایق بی تو ...


 و حالا آرزو ذکر دائمی قلب من


 التماس ذکر مقدس چشمانم  و چشمانم که از خیسی به


 رودخانه می مانند...


 و تنها حسرتی مانده از دقایق ، ثانیه ها و ساعت های با تو


  بودن ...


 دوری را دیده بودم اما فاصله را حس نکرده بودم ..


 فریاد را شنیده بودم اما غم را ندیده بودم ...


 


 


 



 


 


 


بازهم پائیز، قلب مرا به یغما برد


 بازهم پائیز آمد اما اینبار همراهی در کنارم نمی بینم...


 شاید حتی همراهی برای قدم در میان برگهای بی جان ...


 هنوز برگها نیز ترانه قدمهای عاشقانه ما را به خاطر دارند....


 قدمهای به وسعت دو قلب عاشق ، قدمهایی به همنوازی همه درختان و


 شاید قدمهایی از کرانه قلب عاشق من بر روی دفتر خاطرات زندگی


 سردم...


 آری زمان صبر نمیکند روزی با تو حالا بدون تو از این فصل و کوچه های


  دلتنگی آن عبور میکنم...


 اما پائیز نیز به دنبال نوای قدمهایت از قلب من کوچ کرده است ....


 


 



 


 



عشق را در پائیز باید شناخت ، جان را در همین فصل باید نثار کرد ،شاید

 عقل را نیز در همین فصل می بایست به حراج گذاشت...

 پائیز فصل قلب است ، فصل عشق است ، فصل جوانی و فصل خیانت

 است ....

 در پائیز بیشتر از همیشه عاشق میشویم ... بیشتر از همیشه خیانت

 میکنیم و از همیشه بیشتر دوست میداریم....

 


 

با مقدمه یا بی مقدمه تنها می گویم

 

 

پائیز را غنیمت شمارید تا هنوز نرفته است