کلبه عشق

آرزویم همه این است

کلبه عشق

آرزویم همه این است

هر کی هستم

هرکی هستم هرچی هستم، پای عهدمون نشستم  

عهدی که تو رخت گرم یه شب رؤیایی بستم 

اگه نازک اگه سختم، بی تو من یه تیره بختم 

با تو ای همیشه با من، صاحب تاجم و تختم 

به تو ساده دل ندادم که بری ساده ز یادم 

من هلاک بودن تو، بی تو شمعی رو به بادم 

اسم تو نبض صدامه، وسعت بی انتهامه 

تو عزیزی و وجودت تنها حل مشکلهامه 

رکُ راست و بی غل وغش، من عاشق سیاه بخت 

عشق پاک و مهربونت شد به قلبم تیر آرش 

تو رو دارم ای عزیزم گریه هارو دور میریزم 

تو اگه بخوای واسه  تو با دل شب می ستیزم 

تو منو تنها نذاشتی منو تو صحرا نکاشتی 

من چه خاکی به سرم بود اگه تو دوستم نداشتی 

دیگه بین صدتا ساحل تورو میخوام واسه منزل 

پیشکشت دل مریضم، اگه باشه تورو قابل 

خجلم از خوبیاتو از تموم مهربونیت 

قربون اسم بزرگت، قربون شیرین زبونیت 

دیگه دل به ساقی میدم دیگه از تو دور نمیشم 

پای همه چیش نشستم، پاش بیاد سرمو میدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد