کلبه عشق

آرزویم همه این است

کلبه عشق

آرزویم همه این است

تو

برای من زیباتر از ریزش نم نم بارون،


قشنگتر از دشت و بیابون،


رنگ چشمون تو بوده.


برای من زیباتر از طلوع خورشید بین کوهها...


آب جاری توی رودها...


شوق اشکای تو بوده.


حقیقته حقیقته ای همیشه تکیه گاهم...


ای تو شعر هر ترانم...


بی تو همدمی ندارم.


عاشق تویی،شیدا تویی


یوسف پاکیزه من،


ای تو معنای صداقت...


تو حقیقتی،حقیقت.


تو عزیزی،نازنینی،


تو،تو این عشق ، عاشق ترینی


من به لطفت جون گرفتم...


مهربونم،به تو خو گرفتم.


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


تو رو دوست دارم...


 


نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://WWW.ATKH.BLOGSKY.COM

سلام
مطالبت جالبه . سری به بلاگ من بزن خوشحال میشم نظرتو بدونم

آیدیت رو واسم بزار تا بچتیم ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد